El suport al talent local forma part d’un acord de col·laboració entre el centre KVS i el festival Dansa València
La ballarina i coreògrafa desenvoluparà una instal·lació de vídeo i dansa que especularà sobre el ball del futur
Dansa València obri una convocatòria per a seleccionar sis projectes coreogràfics que seran implantats en espais públics municipals al llarg del territori valencià
El festival formarà programadors d’espais escènics municipals en el camp de la dansa
El festival va programar un total de 32 espectacles en 19 espais diferents de la ciutat
L’afluència va augmentar més d’un 32 % respecte a xifres prepandèmia
L’assistència de professionals s’ha recuperat i hi han assistit 150 especialistes de la gestió, la distribució i la comunicació cultural
Les companyies UnaiUna i OtraDanza protagonitzen una jornada matinal per a tots els públics al Parc Central
Guillermo Weickert incita als espectadors a repensar la seua manera de mirar en ‘Parece nada’
Núria Guiu pren com a punt de partida la xarxa social TikTok per a la seua preestrena ‘Cyberexorcismo’
Cia.Maduixa i Lucía Montes & Mado Dallery estrenen,respectivament, les versions de sala de les seues produccions‘Migrare’ i ‘IN-SIDE’
El ballador Juan Carlos Lérida proposa una peça ‘site specific’ en un taller de mecànica de cotxes
Humanhood Dance Company acosta el festival al passeig Marítim amb la seua proposta ‘Sphera’
Javier J. Hedrosa estrena ‘Fosc’, sobre la naturalesa efímera
dels espectacles en viu
Janet Novás estrena en el CCCC ‘Where is Janet?’, en què la creadora es planteja reformular la seua pràctica artística
Antes Collado indaga amb ‘Zoo!’, programada a Carme Teatre, en la frontera entre l’animal i l’humà
Eulàlia Bergadà abraça les limitacions internes al Teatre Rialto amb ‘Very very slightly’
Alberto Cortés preestrena ‘One Night at the Golden Bar’ en Espacio Inestable
Sandra Gómez continua investigant el so com a eina creativa en La Mutant
La plaça Colegio del Patriarca acull tres espectacles de carrer de companyies valencianes
La direcció i la coreografia és de Gustavo Ramírez Sansano
L’espectacle de Rocío Molina en el Teatre Rialto passa a ser ‘Al Fondo Riela (Lo otro del Uno)’ després d’un problema de salut que impedeix la representació de ‘Inicio (Uno)’
El ‘Otro del Uno’ completa i continua la indagació del ser treballant sobre el concepte de dualitat. La noció de *otredad impregna l’escena fins al punt de duplicar-la en un sòl espill. En correlat amb el ball de Rocío Molina, les guitarres es converteixen en trassumpte musical d’aquest dualisme, amb Eduardo Trassierra, que resulta oníric, sublim i tràgic, i Yerai Cortés, d’una ingenuïtat intel·ligentíssima i bachiana.